Doprava i na Slovensko
Doporučujeme
Novinka pro rok 2017 mpKorado Maximus 125 je prvním zástupcem nové řady skútrů splňující přísné emisní limity homologace Euro4.  Namísto karburátoru je skútr vybaven americkým vstřikováním paliva značky Delphi, které zajištuje bezproblémové startování za jakéhokoliv počasí ať je vedro nebo zima. Podvozek a kvalitní odpružení zajistí pohodlnou jízdu i na horší cestě. Skútr je vybaven centrálním brzdovým systémem CBS, který významně přispívá k bezpečnosti jízdy. Skútr je také vybaven ruční brzdou, takže může bezpečně parkovat i v kopci. Velký úložný prostor pod sedlem a další uzamykatelné úložné prostory v přední části jsou velmi praktické. Skútr je vybaven LED denním svícením a celkově převažují světla s LED technologií. Digitální kruhové modře podsvícené přístroje kryté pod větrným štítem již jen podtrhnou celkový moderní a sportovní vzhled skútru Maximus. Skútr je možné řídit s řidičským oprávněním od 16let, nebo také s řidičským oprávněním sk. B.
51 990 Kč
JAWA 350 OHC – design vychází z motocyklu JAWA 350, typ 634, který byl sériově vyráběn v 70. a 80. letech minulého století, genetické prvky jako je například výfuk tvarově navazuje na řadu čtyřdobých motocyklů např. JAWA 500 OHC. Novinka motocyklu JAWA 350 OHC splňuje nově platné normy EURO IV. Tato norma neklade pouze vyšší nároky na emisní limity, ale také na bezpečnost provozu. Nový model JAWA 350 OHC je tedy vybaven brzdovým asistentem ABS, což je u motocyklů JAWA poprvé v historii. Nižší stavba motocyklu nabízí lepší manipulovatelnost a užití i pro jezdce nižšího vzrůstu. Radost z jízdy Vám jistě umocní i spotřeba, pohybující se lehce přes tři litry benzínu na 100km. CENA MOTOCYKLU JE UVEDENA S NOŽNÍ STARTOVACÍ PÁKOU (500,-) A ZADNÍM NOSIČEM ZAVAZADEL (1100,-), UVEDENÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ JE ZA PŘÍPLATEK
101 530 Kč
Partneři
Image 0 - ac_tl_4c_7e6f9 Image 1 - ACCESS LOGO n hled Image 2 - TGB LOGO_stred Image 3 - blata Image 4 - logo jawa Image 5 - sym1 Image 6 - derbi1 Image 7 - DAX_final_maly Image 8 - logo_lazer Image 9 - ixon1 Image 10 - MSRMX_(nahled) Image 11 - ITP Logo_ORIG n hled Image 12 - logo_TJD_3D_m Image 13 - FOX_logo_PREVIEW Image 14 - MOTOREX_logo_preview Image 15 - HINSON Image 16 - Houser_Logo_500 Resolution Image 17 - logo_fasst Image 18 - logo_kimpex_4c Image 19 - Two_Brothers_Racing Image 20 - MaierCatCMYKLogo Image 21 - RPM_LOGO Image 22 - UltimaxATV Image 23 - Precision logo jpeg Image 24 - ODI Image 25 - Primary Pro Armor_3D Logo Image 26 - apro_always[1] Image 27 - Did[2] Image 28 - Kappa_new Image 29 - logoLS2Helmets_n hled Image 30 - Image 31 - Image 32 - Image 33 - Image 34 - Image 35 - Image 36 - Image 37 - Image 38 - Image 39 - Image 40 - Image 41 - Image 42 - Image 43 - Image 44 - Image 45 - Image 46 - Image 47 - Image 48 -

Hyosung GD 250i N EXIV

ID: ew-1365

Úplně nový model HYOSUNG GD 250i N EXIV, který vyvinula společnost S&T Motors do jejiž koncernu patří značka HYOSUNG, aby uspokojila velkou poptávku a tím rozšířila svoji modelovou sérii o další generaci. Projekt X – 5 je v podstatě projekt skládající se ze série jednoválců o objemu 250 ccm a model GD 250i N EXIV byl vybrán jako první krok tohoto projektu.

HYOSUNG GD 250i N EXIV je navržen tak, aby změnil hodnoty současných nízkoobjemových motocyklů existující na současném trhu. Všechny komponenty motocyklu HYOSUNG GD 250i N EXIV jsou optimalizovány pro maximalizaci základních jízdních vlastností a zároveň se zaměřením na minimalizaci zbytečných komponentů. HYOSUNG GD 250i N EXIV je mimořádný a originální sportovní motocykl, který běžně v ulicích nevídáte.

Je kombinací jednoduchého a kompaktního konceptu, v němž se světlý podvozek a středně nízká konstrukce snoubí s kroutícím momentem motoru k dosažení vyjímečného adrenalínového pocitu. Velké úsilí bylo vynaloženo na snížení hmotnosti, centralizace těžiště a špičkové vyladění geometrie pro dynamické řízení a stabilizaci podvozku i ve vyšších rychlostech. Motor, palivová nádrž a tlumič výfuku se nachází v centrálním těžišti motocyklu.

Zadní tlumič je umístěn pod kyvnou hliníkovou vidlicí. Rám je ocelový, trubkový, mřížový jehož kompaktnost snižuje hmotnost, ale zároveň zvyšuje tuhost rámu. Palivová nádrž je nakloněna směrem k čepu kyvné vidlice a tím se vždy palivo hromadí kolem centrálního těžiště. Tato funkce nabízí řidiči přirozené a skvělé řízení motocyklu HYOSUNG GD 250i EXIV a snižuje se tím množství předního a zadního přenosu hmotnosti.

Pro snížení hmotnosti je palivová nádrž vyrobena z plastu. Zadní tlumič je namontován příčně a má 5 stupňů předpěťového nastavení. Pro začátečníky bude HYOSUNG GD 250i N EXIV radostnou zkušeností, která přinese rostoucí pocit a důvěrazralého jezdce. Ve veteránech zase tento motocykl probudí skvělý jízdní pocit.

MOTOR
Motor:
čtyřdobý jednoválec DOHC 4-ventil
Zdvihový objem: 249 ccm
Kompresní poměr: 12 : 1
Vrtání x zdvih: 73 x 59.6
Chlazení: kapalinou
Maximální výkon: 21.2 kW (28.4 HP) @ 8500 RPM
Maximální točivý moment: 26.1 Nm (2.56 kgf.m) @ 7000 RPM
Příprava směsi: vstřikování
Startér: elektrický
Mazání: mokrá skříň
Spojka: mokrá, vícelamelová
Převodovka: se stálým převodem 6-rychlostní (1 dolů, 5 nahoru)
Sekundární převod: řetěz


PODVOZEK, RÁM
Celková délka:
1937 mm
Celková výška: 1055 mm
Celková šířka: 800 mm
Rozvor: 1340 mm
Světlá výška: 135 mm
Výška sedla: 780 mm
Přední brzda: jeden kotouč 300 Ø, 4-pístkový třmen (dvojčinný)
Zadní brzda: jeden kotouč 230 Ø, 2-pístkový třmen (dvojčinný)
Odpružení vpředu: 37 Ø, obrácené teleskopické vidlice
Odpružení vzadu: Dvojité hliníkové kyvné rameno s hydraulickým mono tlumičem s plynovou náplní (předpětí nastavitelné)
Přední pneu: 110/70 R17 54S
Zadní pneu: 150/60 R17 66S
Objem nádrže: 11 L

Dostupnost: Do týdne

Barevnost:
ks
93 890 Kč
Do košíku


essox splatky

Zpět
Akce
Na zametání nečistot a také sněhu. Šířka záběru 127cm. Benzínový motor Briggs & Stratton. Pět nastavitelných pracovních pozic. Možnost montáže na pracovní čtyřkolky a UTV vybavených elektrickým navijákem.
59 990 Kč
AKCE-BOX SIKKIA 8015 ZDARMA Výkonný užitkový Linhai 500 4WD je dokonale vybavený, aby snadno zvládal i nejtěžší práce na farmách, chalupách, polích či v lesích. Při každodenním používání oceníte od základu nově vyvinutý podvozek s nezávislým zavěšením všech kol a komfortně naladěným pérováním, tichý spolehlivý kapalinou chlazený motor, elektricky přepínatelný pohon 4x4 s elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu, vynikající hravou ovladatelnost, atraktivní design a vysokou spolehlivost
119 900 Kč
Novinka
Univerzální výkonný naviják pro běžné ATV / UTV. 
Naviják v sadě obsahuje:
- syntetické lano s hákem
- ovládání na řídítka
- kabeláž potřebná k montáži
- šrouby a veškerý spojovací materiál potřebný k montáži
- montážní desku
4 300 Kč
PŘEDVÁDĚCÍ MODEL, PRO ZKUŠEBNÍ JÍZDU VOLEJTE 608 610 664.Najeto pouze 26km.Vytříbený neo-retro design, podtržený nostalgickými chromovanými prvky, tvoří atraktivní kabát
pro nový skútr Tweet. Kompaktní rozměry a 16" kola nabízí výhody snadno ovladatelného skútru. Pohodlí při cestování zaručuje prostorné dvoumístné sedadlo, rovná podlaha a komfortně dimenzovaný podvozek. Uložný prostor pod sedadlem, uzamykatelná schránka před spolujezdcem a závěs na tašku je praktickou stránkou jízdy na skútru. Model Tweet si můžete dopřát v provedení 50 ccm a 125 ccm za velice příznivou cenu. S modelem Tweet je snadné žít par excellence!
62 990 Kč
Provedení Evassion nabídne elegantní retro vzhled, který se jen tak neokouká.Retro vzhled doplňuje přední plexi štítek nebo přední chromovaný nosič (opět v závislosti na variantě).
69 990 Kč
Rychlý kontakt
MOTOSTEHLIK s.r.o.
Kolomuty 107,
29301 Mladá Boleslav
telefon: 604 713664
motostehlik@seznam.cz