Cena je za základní stavbu motocyklu, možnost motocykl vybavit dalším příslušenstvím jako je například oddělené mazání nebo elektrický starter, možnost černého padacího rámu nebo krytů rukou. Stavba tohoto motocyklu navazuje na koncepci Jawa 350/638 kde je převzatý motor s bezkontaktním zapalováním VAPE, včetně elektroinstalace, výfuků, přední kotoučové brzdy a další... Ostatní věci jako například přední blatník, zadní blatník, nádrž a sedlo jsou vyrobeny jako díly , které jse montovali na motocykl JAWA 350/634. Motocykl v této ceně je dodáván jako náhradní díl.
JAWA 350 OHC – design vychází z motocyklu JAWA 350, typ 634, který byl sériově vyráběn v 70. a 80. letech minulého století, genetické prvky jako je například výfuk tvarově navazuje na řadu čtyřdobých motocyklů např. JAWA 500 OHC. Novinka motocyklu JAWA 350 OHC splňuje nově platné normy EURO IV. Tato norma neklade pouze vyšší nároky na emisní limity, ale také na bezpečnost provozu. Nový model JAWA 350 OHC je tedy vybaven brzdovým asistentem ABS, což je u motocyklů JAWA poprvé v historii. Nižší stavba motocyklu nabízí lepší manipulovatelnost a užití i pro jezdce nižšího vzrůstu. Radost z jízdy Vám jistě umocní i spotřeba, pohybující se lehce přes tři litry benzínu na 100km. CENA MOTOCYKLU JE UVEDENA S NOŽNÍ STARTOVACÍ PÁKOU (500,-) A ZADNÍM NOSIČEM ZAVAZADEL (1100,-), UVEDENÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ JE ZA PŘÍPLATEK
JAWA 350 OHC Special – design tohoto motocyklu vychází z tradiční stavby silničních závodních motocyklů JAWA z přelomu 50. a 60. let minulého století a zařazuje se tak do kategorie Café Racer. Motocykl JAWA 350 OHC Special určitě ocení milovníci slavné motocyklové éry Františka Šťastného, Gustava Havla a ostatních tehdejších motocyklových velikánů
JAWA 660 Sportard je přímý následník motocyklů JAWA 650 Dakar. Jeho jednotlivé prvky splňují přesně to, co napovídá název motocyklu: Sportard = Sportovní motard. Motor - jednoválcový čtyřtaktní čtyřventilový kapalinou chlazený motor Minarelli s rozvodem SOHC, který je osazen elektronicky řízeným vstřikováním paliva EFI. Rám - trubkový svařenec vykazující dostatečnou tuhost při vysokých rychlostech i při jízdě po nezpevněném povrchu vozovky. Zadní vidlice - z hliníkových slitin, vyráběná na zakázku dle dokumentace JAWA, předurčena pro osazení centrální pružící jednotkou. Zadní pružící jednotka - osvědčená pružící jednotka od firmy Bitubo, poskytující možnost individuálního nastavení útlumu a předpětí pružiny. Přední vidlice - osvědčená vidlice vyráběná firmou Paioli, prověřená užitím v předcházející modelové řadě 650 ccm. Brzdová soustava: Přední brzda - dvojitá kotoučová s plovoucími dvoupístovými třmeny, průměr kotoučů 305 mm. Zadní brzda - čtyřpístová radiální, průměr kotouče 220 mm.
JAWA 660 Vintage – novinka roku 2017, designem navazuje na prvky modelové řady JAWY 350, typ 634 vyráběné v 70. a 80. letech minulého století. Motor - jednoválcový čtyřtaktní čtyřventilový kapalinou chlazený motor Minarelli s rozvodem SOHC, který je osazen elektronicky řízeným vstřikováním paliva EFI.
Motocykly o zdvihovém objemu 660 ccm jsou nejnovějším výsledkem naší práce.
FLASH NENI NAINSTALOVANDOWNLOAD.