Představujeme vám americké závodní oleje a další petrochemické produkty prémiové kvality značky MAXIMA. MAXIMA patří mezi nejmladší značky oficiálně zastoupené na českém trhu, ale ve světě má tato firma již velmi dlouhou, úspěšnou tradici.
Značku MAXIMA založili před 40 lety dva Američané Dick Lechien a Roland Reed. Dick Lechien byl úspěšný závodník v dragsterech, závodil ve třídách Roadster, Coupé a nakonec AA Nitro-Methane Fuelers, a jako závodník ustanovil několik světových rekordů. Společně s Rolandem Reedem byl však zároveň i velmi úspěšný podnikatel - multibrandový prodejce motocyklů, skútrů a čtyřkolek. Prodávali snad úplně všechny tehdejší významné značky, od Arctic Catů přes Hondy a Kawasaki až po Yamahy, prodávali i motocykly ČZ a rok co rok dokázali prodat přes 2500 motorek a čtyřkolek.
Není pochyb, že benzín i byznys měli oba pánové v krvi. Ale jak se dostali k olejům? Syn Dicka Lechiena byl profesionální motocyklový závodník. Závodil na dvoutaktech, získal několik národních i mezinárodních titulů, jenže v osmdesátých letech se stal racingový olej, používaný pro mazání dvoudobých motorů, velmi nedostatkovým zbožím, a oleje, které k mání byly, měly nedostatečnou kvalitu. Situace se postupně stále zhoršovala, a tak se Dick s Rolandem rozhodli, že si vyrobí vlastní racingový olej, lepší než dosavadní. S mladickým elánem, nezatíženi obecnými předsudky olejového průmyslu, jej začali vyvíjet, a po několika ne) spěšných pokusech se jim nakonec skutečně podařilo vyvinout produkt daleko lepší než cokoliv, co bylo tehdy na trhu. Dick a Roland slavili úspěch, zájem o olej byl takový, že museli rozšířit výrobu. Časem zaměstnali tým mladých, dynamických odborníků, kteří začali rozbíjet jeden v oboru zavedený mýtus za druhým. Vyvinuli nové vlastní kvalitní oleje, a později, to už byla Maxima zavedenou značkou na americkém olejářském trhu, se pustili i do plně syntetických, aditivovaných olejů, která opět zavedly nové standardy v závodních motorových, převodových a tlumičových olejích a dalších mazivech.
Dodnes je firma MAXIMA považována za průkopníka ve svém oboru a zároveň i za světovou jedničku v oblasti vysoce speciálních závodních maziv. Z původně jediného produktu, racingového oleje, se výrobní program rozrostl na dnešních více jak 40 produktů, které se prodávají ve více než 40 zemích Ameriky, Evropy, Austrálie a Asie. MAXIMA se stala symbolem vynikající kvality a odhodlání být nejlepší.
Technicky dotažené glykolové směsi spolu s nejnovějšími aditivy udržují hydraulický systém brzd a spojky v nejlepším možném stavu. Vysoký bod varu zabraňuje tvorbě vodní páry v brzdném systému (vapor-lock). Lze mísit s ostatními brzdovými kapalinami specifikací DOT 3 a DOT 4.
Zvyšovač oktanového čísla Koncentrované oktany pro váš závodní motor. Maxima HI-TEST OCTANE BOOSTER je organický produkt neobsahující olovo, mangan ani fosfor, přímo připravený k přimíchání do benzínu. Potlačuje detonace, omezuje možnost předčasného vznícení směsi, zpomaluje rychlost hoření a zvyšuje samozápalnou teplotu směsi. Tím zamezuje detonačnímu spalování, které by jinak mohlo poškodit nebo i zcela zničit vysokokompresní závodní motor. Umožňuje zvýšit kompresi, a tím i výkon. Maxima Hi-Test Octane Booster se používá v koncentracích 160 ml (0,16 l) až 640 ml (0,64 l) na 20 l benzínu. Přidáním 160 ml přípravku do 20 l benzínu se zvýší oktanové číslo asi o 4 jednotky podle použitého benzínu. Závodní motory s velmi vysokou kompresí mohou vyžadovat vyšší koncentrace Hi-Test Octane Boosteru.
Vysoce výkonný tlumičový olej Maxima 15W je vyroben z nejkvalitnějších základových olejů a nejmodernějších přísad. Minimalizuje pěnění, zamezuje tvrdnutí těsnění a gufer a prodlužuje jejich životnost. Zabraňuje oxidaci a “visení” vidlic. Chrání vnitřní komponenty vidlice před opotřebením. Vysoce stabilní viskozitní index zajišťuje bezkonkurenční teplotní stabilitu a tím bezproblémovou funkci tlumiče za všech teplotních podmínek. Výsledkem je nejlepší možná trakce předního kola. Přidáním Lubricinolu jsme navíc dosáhli velmi nízkého smykového tření a tím rychlejší reakce vidlice. Dlouhodobě zajišťuje dokonalé tlumící vlastnosti pérování v celém teplotním rozsahu.
Vysoce výkonný tlumičový olej Maxima 10W je vyroben z nejkvalitnějších základových olejů a nejmodernějších přísad. Minimalizuje pěnění, zamezuje tvrdnutí těsnění a gufer a prodlužuje jejich životnost. Zabraňuje oxidaci a “visení” vidlic. Chrání vnitřní komponenty vidlice před opotřebením. Vysoce stabilní viskozitní index zajišťuje bezkonkurenční teplotní stabilitu a tím bezproblémovou funkci tlumiče za všech teplotních podmínek. Výsledkem je nejlepší možná trakce předního kola. Přidáním Lubricinolu jsme navíc dosáhli velmi nízkého smykového tření a tím rychlejší reakce vidlice. Dlouhodobě zajišťuje dokonalé tlumící vlastnosti pérování v celém teplotním rozsahu.
Vysoce výkonný tlumičový olej Maxima 5W je vyroben z nejkvalitnějších základových olejů a nejmodernějších přísad. Minimalizuje pěnění, zamezuje tvrdnutí těsnění a gufer a prodlužuje jejich životnost. Zabraňuje oxidaci a “visení” vidlic. Chrání vnitřní komponenty vidlice před opotřebením. Vysoce stabilní viskozitní index zajišťuje bezkonkurenční teplotní stabilitu a tím bezproblémovou funkci tlumiče za všech teplotních podmínek. Výsledkem je nejlepší možná trakce předního kola. Přidáním Lubricinolu jsme navíc dosáhli velmi nízkého smykového tření a tím rychlejší reakce vidlice. Dlouhodobě zajišťuje dokonalé tlumící vlastnosti pérování v celém teplotním rozsahu.
Špičkový motorový olej pro dvoudobé skútry. Nekouřící motorový olej nejlepší kvality pro dvoudobé skútry a mopedy. Určen pro automatické systémy mazání i pro mazání směsí -premixem. Čisté spálení a vynikající ochrana vnitřních dílů motoru. Kvalitou převyšuje specifikace API-TC i specifikace všech výrobců.
Motocyklový motorový olej nejvyšší kvality. Moderní čtyřdobý motorový olej vyvinutý s využitím nejpokročilejších aditivačních technologií. Vysoce tepelně stabilní. Vynikající životnost. Použitím vybraných směsí základových olejů a komplexní aditivací poskytuje vynikající ochranu proti opotřebení, vysokým tlakům, oxidaci, stárnutí i tepelné degradaci. Eliminuje střihovou nestabilitu oleje (mechanické štěpení řetězců molekul viskozitních přísad). Výborně odolává extrémnímu zatížení a vysokým teplotám moderních vysokovýkonných motorů. Pro čtyřdobé motocyklové motory s mechanickou převodovkou v bloku s motorem.
Motorový olej pro čtyřdobé skútry. Speciálně vyvinutý pro vysokootáčkové motory moderních skútrů a mopedů. Dobře snáší zatížení při městském Stop-and-Go provozu, dlouhodobý volnoběh i plné zatížení motoru. Aditivován pro snížení opotřebení motoru. S přísadou detergentů, aby váš motor běžel čistě a bezporuchově v každém ročním období.
Tmavě modrý lithiový mazací tuk je komplexní víceúčelové mazivo vyrobené v konzistenci NLGI 2, s výhodami vysoké hustoty pro nejlepší výsledky za teplot od -29 do +293°C. Tento multifunkční mazací tuk má velmi dobrou mechanickou stabilitu, neřídne, má vynikající odolnost vůči vymývání vodou. Dobře lpí na kovových površích i v náročných podmínkách, účinně snižuje koeficient tření. Obohacení o bezolovnaté přísady pro extrémní tlaky mu dává vysokou nosnost a schopnost ochrany i při rázových podmínkách. Inhibitory koroze pro vynikající ochranu v nepříznivých provozních podmínkách – tato lithiová vazelína funguje i v tepelně velmi zatížených ložiscích, jako například těsně vedle brzdových kotoučů, stejně tak i v agresivním prostředí slané mořské vody.
Motorový olej vyvinutý speciálně pro čtyřkolky. Moderní čtyřdobý motorový olej vyvinutý s využitím nejpokročilejších aditivačních technologií. Vysoce tepelně stabilní. Vynikající životnost. Použitím vybraných směsí základových olejů a komplexní aditivací poskytuje vynikající ochranu proti opotřebení, vysokým tlakům, oxidaci, stárnutí i tepelné degradaci. Eliminuje střihovou nestabilitu oleje (mechanické štěpení řetězců molekul viskozitních přísad). Výborně odolává extrémnímu zatížení a vysokým teplotám moderních vysokovýkonných motorů. Pro čtyřdobé motocyklové motory s mechanickou převodovkou v bloku s motorem.
FLASH NENI NAINSTALOVANDOWNLOAD.