Doprava i na Slovensko
Doporučujeme
Novinka pro rok 2017 mpKorado Maximus 125 je prvním zástupcem nové řady skútrů splňující přísné emisní limity homologace Euro4.  Namísto karburátoru je skútr vybaven americkým vstřikováním paliva značky Delphi, které zajištuje bezproblémové startování za jakéhokoliv počasí ať je vedro nebo zima. Podvozek a kvalitní odpružení zajistí pohodlnou jízdu i na horší cestě. Skútr je vybaven centrálním brzdovým systémem CBS, který významně přispívá k bezpečnosti jízdy. Skútr je také vybaven ruční brzdou, takže může bezpečně parkovat i v kopci. Velký úložný prostor pod sedlem a další uzamykatelné úložné prostory v přední části jsou velmi praktické. Skútr je vybaven LED denním svícením a celkově převažují světla s LED technologií. Digitální kruhové modře podsvícené přístroje kryté pod větrným štítem již jen podtrhnou celkový moderní a sportovní vzhled skútru Maximus. Skútr je možné řídit s řidičským oprávněním od 16let, nebo také s řidičským oprávněním sk. B.
51 990 Kč
JAWA 350 OHC – design vychází z motocyklu JAWA 350, typ 634, který byl sériově vyráběn v 70. a 80. letech minulého století, genetické prvky jako je například výfuk tvarově navazuje na řadu čtyřdobých motocyklů např. JAWA 500 OHC. Novinka motocyklu JAWA 350 OHC splňuje nově platné normy EURO IV. Tato norma neklade pouze vyšší nároky na emisní limity, ale také na bezpečnost provozu. Nový model JAWA 350 OHC je tedy vybaven brzdovým asistentem ABS, což je u motocyklů JAWA poprvé v historii. Nižší stavba motocyklu nabízí lepší manipulovatelnost a užití i pro jezdce nižšího vzrůstu. Radost z jízdy Vám jistě umocní i spotřeba, pohybující se lehce přes tři litry benzínu na 100km. CENA MOTOCYKLU JE UVEDENA S NOŽNÍ STARTOVACÍ PÁKOU (500,-) A ZADNÍM NOSIČEM ZAVAZADEL (1100,-), UVEDENÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ JE ZA PŘÍPLATEK
101 530 Kč
Partneři
Image 0 - ac_tl_4c_7e6f9 Image 1 - ACCESS LOGO n hled Image 2 - TGB LOGO_stred Image 3 - blata Image 4 - logo jawa Image 5 - sym1 Image 6 - derbi1 Image 7 - DAX_final_maly Image 8 - logo_lazer Image 9 - ixon1 Image 10 - MSRMX_(nahled) Image 11 - ITP Logo_ORIG n hled Image 12 - logo_TJD_3D_m Image 13 - FOX_logo_PREVIEW Image 14 - MOTOREX_logo_preview Image 15 - HINSON Image 16 - Houser_Logo_500 Resolution Image 17 - logo_fasst Image 18 - logo_kimpex_4c Image 19 - Two_Brothers_Racing Image 20 - MaierCatCMYKLogo Image 21 - RPM_LOGO Image 22 - UltimaxATV Image 23 - Precision logo jpeg Image 24 - ODI Image 25 - Primary Pro Armor_3D Logo Image 26 - apro_always[1] Image 27 - Did[2] Image 28 - Kappa_new Image 29 - logoLS2Helmets_n hled Image 30 - Image 31 - Image 32 - Image 33 - Image 34 - Image 35 - Image 36 - Image 37 - Image 38 - Image 39 - Image 40 - Image 41 - Image 42 - Image 43 - Image 44 - Image 45 - Image 46 - Image 47 - Image 48 -

TGB BLADE 1000i LT EVO EFI 4x4 EPS Euro 4

Nejlepší a nejvýkonnější Blade všech dob v sobě spojuje nejmodernější technologie a dlouholeté zkušenosti značky TGB. Kromě největšího a nejsilnějšího motoru TGB a elektrického posilovače řízení EPS se třemi volitelnými režimy nabízí Blade 1000i také unikátní systém pohonu 4x4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály. Díky diferenciálům na přední i zadní nápravě se Blade 1000i řídí tak snadno jako žádná jiná čtyřkolka a společně s nezávislým zavěšením všech kol vás překvapí mimořádně příjemným ovládáním, klidnou jízdou a vysokou průchodností i nejtěžším terénem. Prodloužený podvozek dává čtyřkolce vysokou jistotu ve stoupání a špičkovou stabilitu při rychlé jízdě při zachování vyhlášené obratnosti a příjemné ovladatelnosti krátkých modelů. Zcela nově vyvinutý čtyřdobý dvouválec OHC 1000 s válci do V poskytuje nadprůměrnou dynamiku a obrovskou tažnou sílu. BLADE 1000i LT EVO EFI 4x4 EPS je už v základu standardně vybaven spolehlivým elektrickým navijákem s vysokou tažnou silou, atraktivními alu disky, tažným zařízením, hi-tech LED osvětlením a kvalitními tlumiči EVO s progresivně vinutými pružinami.

Motor V-Twin 1000 EFI

Zcela nově vyvinutý velký silný dvouválcový motor do V OHC 1000 s obrovským výkonem dává čtyřkolce dominantní dynamiku, vysoký točivý moment a špičkovou tažnou sílu. Elektronické vstřikování paliva zaručuje spolehlivé startování, čisté spalování a nízkou spotřebu paliva nezávisle na nadmořské výšce. Spolehlivá robustní automatická ´heavy-duty´ převodovka s polohami L/H/N/R (terénní redukce / dopředná rychlost / neutrál / zpátečka) a minimálními nároky na údržbu je navíc vybavená účinnou motorovou brzdou.

Elektrický posilovač řízení se třemi režimy

Elektrický posilovač řízení zmenšuje sílu potřebnou na řízení - ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás proto neunaví. Posilovač řízení zároveň zlepšuje ovladatelnost čtyřkolky a bezpečnost jízdy, protože účinkuje i jako tlumič ran a úderů do řídítek, když například přední kolo narazí na skrytý kámen, díru nebo pařez. Náraz vám pak nevyrazí řídítka z ruky, protože většinu energie nárazu pohltí posilovač. Posilovač řízení je u tohoto modelu vybaven třemi volitelnými režimy – standardní účinek / maximální účinek / vypnuto.

Pohon 4x4 se dvěma diferenciály

Velkou předností modelu Blade 1000i je jedinečný systém pohonu se dvěma diferenciály - na přední i zadní nápravě. V nejtěžším terénu navíc oceníte možnost rychle uzamknout elektrické uzávěrky každého z obou diferenciálů. Díky tomu je Blade 1000i jednou z nejpříjemnějších čtyřkolek na řízení a umožňuje přesně nakonfigurovat pohon pro jakýkoli terén a každou situaci. Na jednu stranu poskytuje dokonalou trakci všech kol a vynikající průchodnost těžkým terénem, zároveň však zajišťuje nesmírně kultivovanou a klidnou jízdu a úžasně příjemné řízení. Nechybí elektrické připojování pohonu předních kol 2x4 / 4x4 pouhým stiskem tlačítka na řídítkách ani moderní nezávislé zavěšení všech kol iRS se širokým rozchodem a velkou světlou výškou.

Kotoučové brzdy na všech kolech

Brzdy jsou stejně důležité jako výkon. Výkonný čtyřkotoučový hydraulický brzdový systém s vrtanými kotouči velkého průměru a pancéřovanými brzdovými hadičkami vám dodá pocit důvěry při posunování vašich jezdeckých limitů nebo při těžké práci. Nožní brzda brzdí současně všechna kola v poměru 60/40, pravou páčkou můžete navíc ovládat pouze přední brzdu, levou páčkou zadní brzdu. Parkovací brzda se aktivuje samostatnou páčkou na řídítkách.

Moderní osvětlení

Atraktivní moderní LED světla pro denní svícení s integrovanými ukazateli směru zaujmou každého na první pohled. Společně s dvojitými zadními LED světly a zadními LED blikači dávají modelu Blade 1000i dospělý a přitažlivý vzhled. A když zapadne slunce, výkonné dvojité projektorové světlomety vám pokaždé spolehlivě pomohou najít cestu domů.

Multifunkční LCD displej

Multifunkční LCD displej je nejen čitelný ale i krásný. Nabízí všechny důležité funkce jako digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, palubní hodiny, zobrazování diagnostických a poruchových kódů a všechny potřebné kontrolky.

Špičková výbava

Na trhu není mnoho čtyřkolek, které by již v tak atraktivní základní ceně ještě nabízely tak bohatou standardní výbavu jako Blade 1000i LT EPS. Blade 1000i LT EPS je ve standardu plně vybaven nejmodernější technikou se dvěma diferenciály (na přední i zadní nápravě), elektrickými uzávěrkami obou diferenciálů a elektricky přepínatelným pohonem 2x4 / 4x4. Mezi další výbavu patří elektrický posilovač řízení, atraktivní čtrnáctipalcové šestipaprskové hliníkové disky, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou a páček, robustní přední ochranný rám, přední a zadní nosič zavazadel, samostatné vyvýšené sedadlo spolujezdce s pohodlnou opěrkou zad, opěrky nohou pro spolujezdce, hi-tech LED osvětlení, 12V palubní zásuvka, tažné zařízení a kvalitní naviják s vysokou tažnou silou 3000 lbs.

Motor

Typ:čtyřtaktní dvouválec SOHC do V, EFI
Objem:997 cm3
Vrtání x zdvih:Ø 92 x 75.0 mm
Kompresní poměr:10.2 : 1
Výkon:83 k / 7000 min-1 (off-road)
Chlazení:kapalinou + elektrický ventilátor

Hnací systém

Pohon:2x4 / 4x4 se dvěma diferenciály, elektricky přepínatelný
Převodovka:automatická - CVT variátor se zpátečkou, L/H/N/R, brzdění motorem
Uzávěrka diferenciálu:na přední i zadní nápravě, elektrické ovládání
EPS:elektrický posilovač řízení s nastavitelným účinkem
Koncový převod:kardanem

Podvozek

Zavěšení přední:nezávislá dvojitá A-ramena
Zavěšení zadní:nezávislá dvojitá A-ramena
Pérování přední:tlumiče EVO, nastavitelné předpětí pružin
Pérování zadní:tlumiče EVO, nastavitelné předpětí pružin
Brzdy přední:2x hydraulická kotoučová
Brzdy zadní:2x hydraulická kotoučová
Pneumatiky přední:AT26 x 9 - 14
Pneumatiky zadní:AT26 x 11 - 14

Rozměry a hmotnosti

Celková délka:2330 mm
Celková šířka:1200 mm
Celková výška:1290 mm
Světlá výška:295 mm
Výška sedla:935 mm
Rozvor:1445 mm
Provozní hmotnost:451 kg
Palivová nádrž:23 l

Přístroje a osvětlení

Displej: Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 denní počítadla ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, zobrazení režimu posilovače, diagnostické a poruchové kódy, hodiny
Kontrolky:pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení
Osvětlení:dvojité projektorové světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, LED koncová a brzdová světla

Výbava

Homologované tažné zařízení, elektrické přepínání pohonu 2x4/4x4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály, elektrický posilovač řízení s nastavitelným účinkem, špičkové tlumiče EVO, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní čtrnáctipalcové šestipaprskové hliníkové disky, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou na řídítkách, robustní přední rám, přední i zadní nosič zavazadel, samostatné sedadlo spolujezdce s opěrkou zad a madly, samostatné opěrky nohou pro spolujezdce, kvalitní naviják 3000lbs, 12V palubní zásuvka 10A 120W, LED světla pro denní svícení, LED zadní světla, LED blikače

Legislativa a schválení

Homologace pro silniční provoz:ano (řidičské oprávnění skupiny B - automobil)
Registrační značka: Bílá spz

Dostupnost: Do 2 dnů

ks
249 990 Kč
Do košíku


essox splatky

Zpět
Akce
Na zametání nečistot a také sněhu. Šířka záběru 127cm. Benzínový motor Briggs & Stratton. Pět nastavitelných pracovních pozic. Možnost montáže na pracovní čtyřkolky a UTV vybavených elektrickým navijákem.
59 990 Kč
AKCE-BOX SIKKIA 8015 ZDARMA Výkonný užitkový Linhai 500 4WD je dokonale vybavený, aby snadno zvládal i nejtěžší práce na farmách, chalupách, polích či v lesích. Při každodenním používání oceníte od základu nově vyvinutý podvozek s nezávislým zavěšením všech kol a komfortně naladěným pérováním, tichý spolehlivý kapalinou chlazený motor, elektricky přepínatelný pohon 4x4 s elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu, vynikající hravou ovladatelnost, atraktivní design a vysokou spolehlivost
119 900 Kč
Novinka
Univerzální výkonný naviják pro běžné ATV / UTV. 
Naviják v sadě obsahuje:
- syntetické lano s hákem
- ovládání na řídítka
- kabeláž potřebná k montáži
- šrouby a veškerý spojovací materiál potřebný k montáži
- montážní desku
4 300 Kč
Vytříbený neo-retro design, podtržený nostalgickými chromovanými prvky, tvoří atraktivní kabát
pro nový skútr Tweet. Kompaktní rozměry a 16" kola nabízí výhody snadno ovladatelného skútru. Pohodlí při cestování zaručuje prostorné dvoumístné sedadlo, rovná podlaha a komfortně dimenzovaný podvozek. Uložný prostor pod sedadlem, uzamykatelná schránka před spolujezdcem a závěs na tašku je praktickou stránkou jízdy na skútru. Model Tweet si můžete dopřát v provedení 50 ccm a 125 ccm za velice příznivou cenu. S modelem Tweet je snadné žít par excellence!
59 900 Kč
Provedení Evassion nabídne elegantní retro vzhled, který se jen tak neokouká.Retro vzhled doplňuje přední plexi štítek nebo přední chromovaný nosič (opět v závislosti na variantě).
69 990 Kč
Rychlý kontakt
MOTOSTEHLIK s.r.o.
Kolomuty 107,
29301 Mladá Boleslav
telefon: 604 713664
motostehlik@seznam.cz