Doprava i na Slovensko
Doporučujeme
Novinka pro rok 2017 mpKorado Maximus 125 je prvním zástupcem nové řady skútrů splňující přísné emisní limity homologace Euro4.  Namísto karburátoru je skútr vybaven americkým vstřikováním paliva značky Delphi, které zajištuje bezproblémové startování za jakéhokoliv počasí ať je vedro nebo zima. Podvozek a kvalitní odpružení zajistí pohodlnou jízdu i na horší cestě. Skútr je vybaven centrálním brzdovým systémem CBS, který významně přispívá k bezpečnosti jízdy. Skútr je také vybaven ruční brzdou, takže může bezpečně parkovat i v kopci. Velký úložný prostor pod sedlem a další uzamykatelné úložné prostory v přední části jsou velmi praktické. Skútr je vybaven LED denním svícením a celkově převažují světla s LED technologií. Digitální kruhové modře podsvícené přístroje kryté pod větrným štítem již jen podtrhnou celkový moderní a sportovní vzhled skútru Maximus. Skútr je možné řídit s řidičským oprávněním od 16let, nebo také s řidičským oprávněním sk. B.
51 990 Kč
JAWA 350 OHC – design vychází z motocyklu JAWA 350, typ 634, který byl sériově vyráběn v 70. a 80. letech minulého století, genetické prvky jako je například výfuk tvarově navazuje na řadu čtyřdobých motocyklů např. JAWA 500 OHC. Novinka motocyklu JAWA 350 OHC splňuje nově platné normy EURO IV. Tato norma neklade pouze vyšší nároky na emisní limity, ale také na bezpečnost provozu. Nový model JAWA 350 OHC je tedy vybaven brzdovým asistentem ABS, což je u motocyklů JAWA poprvé v historii. Nižší stavba motocyklu nabízí lepší manipulovatelnost a užití i pro jezdce nižšího vzrůstu. Radost z jízdy Vám jistě umocní i spotřeba, pohybující se lehce přes tři litry benzínu na 100km. CENA MOTOCYKLU JE UVEDENA S NOŽNÍ STARTOVACÍ PÁKOU (500,-) A ZADNÍM NOSIČEM ZAVAZADEL (1100,-), UVEDENÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ JE ZA PŘÍPLATEK
101 530 Kč
Partneři
Image 0 - ac_tl_4c_7e6f9 Image 1 - ACCESS LOGO n hled Image 2 - TGB LOGO_stred Image 3 - blata Image 4 - logo jawa Image 5 - sym1 Image 6 - derbi1 Image 7 - DAX_final_maly Image 8 - logo_lazer Image 9 - ixon1 Image 10 - MSRMX_(nahled) Image 11 - ITP Logo_ORIG n hled Image 12 - logo_TJD_3D_m Image 13 - FOX_logo_PREVIEW Image 14 - MOTOREX_logo_preview Image 15 - HINSON Image 16 - Houser_Logo_500 Resolution Image 17 - logo_fasst Image 18 - logo_kimpex_4c Image 19 - Two_Brothers_Racing Image 20 - MaierCatCMYKLogo Image 21 - RPM_LOGO Image 22 - UltimaxATV Image 23 - Precision logo jpeg Image 24 - ODI Image 25 - Primary Pro Armor_3D Logo Image 26 - apro_always[1] Image 27 - Did[2] Image 28 - Kappa_new Image 29 - logoLS2Helmets_n hled Image 30 - Image 31 - Image 32 - Image 33 - Image 34 - Image 35 - Image 36 - Image 37 - Image 38 - Image 39 - Image 40 - Image 41 - Image 42 - Image 43 - Image 44 - Image 45 - Image 46 - Image 47 - Image 48 -

Gladiator UTV1000 EPS

Nač dělat kompromisy? CF MOTO Gladiator UTV1000 EPS je zde a s tímto novým profesionálním pracovním Gladiatorem z kategorie UTV s kterým vás již nic nezastaví! Zcela nový silný profi pracovní dělník s moderním designem ze slovutného designerského rakouského studia Kiska ukazuje naprosto novou dimenzi práce i zábavy. Nový Gladiator UTV1000 EPS přináší mj. v kategorii UTV nekompromisní výkon až 85 Hp (max offroad), plnou homologaci pro 3 pasažéry, přední a i, v této kategorii nadstandardně dodávaný, špičkový americký zadní samosvorný diferenciál Eaton a homologované hodnoty hodné profesionálních pracovních strojů. Své jasné pracovní zařazení nový Gladiator dokazuje i svými majestátními rozměry, špičkovou výbavou, celkovým výkonem nebo i obří 40 l palivovou nádrží.

Gladiator UTV1000 V-Twin EPS.

Stroj, který svým vstupem na trh nepochybně pořádně rozvíří kategorii pracovních UTV. Kompletně nová konstrukce celého stroje zabalená do špičkového designu z rakouského designového studia Kiska, mezi jehož zákazníky patří i slavná KTM. Srdcem Gladiatora UTV1000 je kompletně nový motor kategorie 1000 ccm, který profi dělníkovi dává v maximálním offroad verzi výkon až fantastických 85 Hp a 79 Nm! V oblasti pracovních UTV více než velkorysé hodnoty! Elektronika z dílen německé firmy Bosch, pohon díky osvědčenému kanadskému variatoru CV-Tech a použití extrémně odolných amerických řemenů Bando (příp. japonských Mitsuboshi), zajistí bezproblémové využití stroje i při nejtěžším pracovním nasazení. Jasné pracovní zařazení tohoto výkonného stroje dokazují plně homologované parametry, kde vyčnívá homologace pro 3 osoby, homologovaná tažná síla 520 kg, homologovaná koule s elektrickou zásuvkou a nosnost korby atakující 400 kg hranici. Množství úložných prostorů, vnitřní ergonomie a zcela nový systém úložení pracovních boxů "Cargotool" jen podtrhují fakt, s jakou péčí a důrazem na detaily se výrobce s designéry věnovali vývoji tohoto mohutně dimenzovaného stroje.

Tento extrémně odolný stroj, určený převážně pro profesionální práci, vám umožní mnoho činností, které jste dosud nezvládli. Pokud chcete přepravovat těžké náklady v extrémním terénu, táhnout nákladní vozíky, dopravovat osoby, uklízet, shrnovat sníh, prostě pokud chcete překračovat všechny bežné limity, je CF MOTO Gladiator UTV1000 EPS tím pravým strojem pro vás!

Díky své příznivé ceně dokáže Gladiator UTV1000 EPS oslovit kromě profesionálů i farmáře, zahrádkáře, či chalupáře, pro které je vysoká kvalita a dostupná cena rozhodujícím kritériem!

Mohutně dimenzovaná a prostorná korba Gladiatora UTV1000 EPS, jejíž konstrukce je kombinací vysoce kvalitního tvrzeného odlehčeného plastu a oceli, je sklopná a jištěná hydraulickými tlumiči a samozřejmě má také otevírací masivní zadní čelo. Rozměrná ložná plocha je vybavena i pevnými oky na uchycení nákladu, která bez problémů pojme palety velikosti EUR i větší a bezpečně odveze náklad až čtyř metráků.

Kabina automobilového typu pro 3 pasažéry je vybavena snadno udržovatelnými ergonomickými sedačkami ze syntetické omyvatelné kůže, robustním ochranným ocelovým rámem s integrovanými bezpečnostními 3-bodovými pásy (pro provoz strojů kategorie UTV Gladiator není povinná přilba) kompletní výbavou pro snadné ovládání stroje. Ve výbavě kabiny nechybí praktické dálkové ovládání k navijáku či množství praktických odkládacích ploch včetně systému "Cargotool" pro uložení pracovního nářadí. K dokonalosti a komfortu kabiny jsouk dispozici volitelně boční dveře. Jako další volitelné příslušenství je k dispozici plastová střecha, přední plexisklo, ochranné boční lemy či silný 3500 lbs naviják s dálkovým ovládáním.

Pro maximální komfort při těžkém pracovním nasazení budou v průběhu jara k dispozici na vozy Gladiator UTV1000 EPS i špičkové nadstavbové celouzavřené kabiny vč. topení a stěračů či profi skla se stěrači a ostřikovači.

Až 85 koní, 79 Nm kroutícího momentu, 4x4 s uzávěrkou a oběma diferenciály, precizní posilovač řízení, parádní světlá výška, skvělá stabilita a vyvážené jízdní vlastnosti, 14” elegantní ALU kola, špičkové víceplátnové odolné 27"pneu STAG, bohaté úložné prostory, kompletní LED osvětlení, multifunkční displej, nastavitelné sedadlo a volant – to vše jsou vlastnosti, které z Gladiatora UTV1000 EPS dělají nejvšestrannějšího pomocníka, jakého jste si mohli přát!

Fantastický výkon bez kompromisů a bez limitů - to je nový Gladiator UTV1000 V-Twin EPS

Benzinová nádrž:

40 litrů
Délka:

2945 mm

Šířka:

1615 mm

Výška:

1850 mm

Rozvor:

2050 mm

Světlá výška:

300 mm

Hmotnost:

690 kg

Rozměry korby:

1330 x 850mm (více jak EUR paleta)

Nosnost korby:

365 kg

Homologovaná tažná síla:

520 kg

Homologace:

Pro 3 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B

Převodovka:Automatická CVT - variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce), uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Náhon kol:Kardanovými hřídeli
4x4 pohon:Odpojitelný
Přední pneu:27x9-14 CST STAG
Zadní pneu:27x11-14 CST STAG

Brzda přední:Kotoučová hydraulická
Brzda zadní:Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda:Ano


 

Odpružení:

Přední:

Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Zadní:

Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena


Typ motoru:4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru (offroad):85k (63,4 kw)/7800 ot.
Točivý moment (offroad):82 Nm/6500 ot./min
Vrtání x zdvih:91 mm x 74 mm
Objem motoru:963 cm3
Startování:Elektrickým startérem
Chlazení motoru:Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání:S mokrou skříní
Zapalování:ECU Bosch (GER)
Palivo:Bezolovnatý benzin 95 Oktanů


 


Dostupnost: Skladem

ks
355 990 Kč
Do košíku


essox splatky

Zpět
Akce
Na zametání nečistot a také sněhu. Šířka záběru 127cm. Benzínový motor Briggs & Stratton. Pět nastavitelných pracovních pozic. Možnost montáže na pracovní čtyřkolky a UTV vybavených elektrickým navijákem.
59 990 Kč
Novinka
Univerzální výkonný naviják pro běžné ATV / UTV. 
Naviják v sadě obsahuje:
- syntetické lano s hákem
- ovládání na řídítka
- kabeláž potřebná k montáži
- šrouby a veškerý spojovací materiál potřebný k montáži
- montážní desku
4 300 Kč
Vytříbený neo-retro design, podtržený nostalgickými chromovanými prvky, tvoří atraktivní kabát
pro nový skútr Tweet. Kompaktní rozměry a 16" kola nabízí výhody snadno ovladatelného skútru. Pohodlí při cestování zaručuje prostorné dvoumístné sedadlo, rovná podlaha a komfortně dimenzovaný podvozek. Uložný prostor pod sedadlem, uzamykatelná schránka před spolujezdcem a závěs na tašku je praktickou stránkou jízdy na skútru. Model Tweet si můžete dopřát v provedení 50 ccm a 125 ccm za velice příznivou cenu. S modelem Tweet je snadné žít par excellence!
76 900 Kč
Provedení Evassion nabídne elegantní retro vzhled, který se jen tak neokouká.Retro vzhled doplňuje přední plexi štítek nebo přední chromovaný nosič (opět v závislosti na variantě).
86 900 Kč
Rychlý kontakt
MOTOSTEHLIK s.r.o.
Kolomuty 107,
29301 Mladá Boleslav
telefon: 604 713664
motostehlik@seznam.cz