Doprava i na Slovensko
Doporučujeme
Novinka pro rok 2017 mpKorado Maximus 125 je prvním zástupcem nové řady skútrů splňující přísné emisní limity homologace Euro4.  Namísto karburátoru je skútr vybaven americkým vstřikováním paliva značky Delphi, které zajištuje bezproblémové startování za jakéhokoliv počasí ať je vedro nebo zima. Podvozek a kvalitní odpružení zajistí pohodlnou jízdu i na horší cestě. Skútr je vybaven centrálním brzdovým systémem CBS, který významně přispívá k bezpečnosti jízdy. Skútr je také vybaven ruční brzdou, takže může bezpečně parkovat i v kopci. Velký úložný prostor pod sedlem a další uzamykatelné úložné prostory v přední části jsou velmi praktické. Skútr je vybaven LED denním svícením a celkově převažují světla s LED technologií. Digitální kruhové modře podsvícené přístroje kryté pod větrným štítem již jen podtrhnou celkový moderní a sportovní vzhled skútru Maximus. Skútr je možné řídit s řidičským oprávněním od 16let, nebo také s řidičským oprávněním sk. B.
51 990 Kč
JAWA 350 OHC – design vychází z motocyklu JAWA 350, typ 634, který byl sériově vyráběn v 70. a 80. letech minulého století, genetické prvky jako je například výfuk tvarově navazuje na řadu čtyřdobých motocyklů např. JAWA 500 OHC. Novinka motocyklu JAWA 350 OHC splňuje nově platné normy EURO IV. Tato norma neklade pouze vyšší nároky na emisní limity, ale také na bezpečnost provozu. Nový model JAWA 350 OHC je tedy vybaven brzdovým asistentem ABS, což je u motocyklů JAWA poprvé v historii. Nižší stavba motocyklu nabízí lepší manipulovatelnost a užití i pro jezdce nižšího vzrůstu. Radost z jízdy Vám jistě umocní i spotřeba, pohybující se lehce přes tři litry benzínu na 100km. CENA MOTOCYKLU JE UVEDENA S NOŽNÍ STARTOVACÍ PÁKOU (500,-) A ZADNÍM NOSIČEM ZAVAZADEL (1100,-), UVEDENÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ JE ZA PŘÍPLATEK
101 530 Kč
Partneři
Image 0 - ac_tl_4c_7e6f9 Image 1 - ACCESS LOGO n hled Image 2 - TGB LOGO_stred Image 3 - blata Image 4 - logo jawa Image 5 - sym1 Image 6 - derbi1 Image 7 - DAX_final_maly Image 8 - logo_lazer Image 9 - ixon1 Image 10 - MSRMX_(nahled) Image 11 - ITP Logo_ORIG n hled Image 12 - logo_TJD_3D_m Image 13 - FOX_logo_PREVIEW Image 14 - MOTOREX_logo_preview Image 15 - HINSON Image 16 - Houser_Logo_500 Resolution Image 17 - logo_fasst Image 18 - logo_kimpex_4c Image 19 - Two_Brothers_Racing Image 20 - MaierCatCMYKLogo Image 21 - RPM_LOGO Image 22 - UltimaxATV Image 23 - Precision logo jpeg Image 24 - ODI Image 25 - Primary Pro Armor_3D Logo Image 26 - apro_always[1] Image 27 - Did[2] Image 28 - Kappa_new Image 29 - logoLS2Helmets_n hled Image 30 - Image 31 - Image 32 - Image 33 - Image 34 - Image 35 - Image 36 - Image 37 - Image 38 - Image 39 - Image 40 - Image 41 - Image 42 - Image 43 - Image 44 - Image 45 - Image 46 - Image 47 - Image 48 -

MILLERS OILS CFS 5W-40 NT+ 1L

ID: MI 79631

Vysoce výkonný plně syntetický low-friction motorový olej vhodný pro sportovní a závodní aplikace. Sestaven z plně syntetických základových olejů s použitím polyalfaolefinů (PAO) a vícenásobných esterů (3estery) a optimálního množství ZDDP. Aditivován nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí a pro zvýšení výkonu motoru - nyní s vylepšeným složením oproti původní CFS NT verzi. 

APLIKACE:
Pro použití v závodních nebo upravených a výkonných sériových motorech, kde je požadována maximální ochrana agregátu při velkých výkonech za ultra nízkého tření s minimálními ztrátami výkonu. Sestaven pro vysokootáčkové závodní motory používané na okruzích, v rally, závodech do vrchu apod. Ideální pro motory s hydraulickými zdvihátky ventilů. Rovněž vhodný pro běžnou sportovní jízdu v civilních automobilech a při track-days. Osvědčeno v závodním nasazení a s úspěchem používáno i u motocyklů v aplikacích s mokrou spojkou.
UŽIVATELSKÉ VÝHODY:
Tření sníženo o dalších 15% a opotřebení součástí o 17% oproti původní verzi CFS NT.
Aditivace nanočásticemi poskytuje:
• Výrazné snížení tření.
• Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžovaného agregátu.
• Nižší produkci tepla.
• Vyšší výkon a kroutící moment.
• Vyšší spolehlivost motoru.
• Vylepšenou energetickou účinnost.

• Díky použitým polyalfaolefinům (PAO) a 3-esterovým základovým olejům je minimalizováno množství použitých polymerů, díky čemuž je mazací film více odolný vůči střihu a ztrátě viskozity, zejména v nejnamáhavějších místech agregátu.
• 3-esterová složka výrazně zlepšuje mazací schopnosti přispívá ke snížení třecích sil a celkovému vylepšení výkonu lubrikantu.
• Vynikající čerpatelnost oleje pro ochranu motoru při studených startech.
• Excelentní teplotní stabilita – minimální odparnost oleje ve vysokých teplotách – a oxidační odolnost oleje.
• Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
VÝKONOVÝ PROFIL:
• Ideální olej pro běžnou rychlou jízdu a track days v sériových motorech, pro které jsou předepsány oleje s viskozitou 5w30 nebo 5w40.
• Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A3/B4.
• Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
• Doporučeno i pro motocykly včetně aplikací s mokrou spojkou.
• Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125°C, krátkodobě i 150°C.
CHARAKTERISTIKA:
SAE viskozita: 5w40
Hustota při 15°C: 0.860
Kinematická viskozita při 100°C: 13.4cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 79.5cSt
Viskozitní index: 172
Bod skápnutí: -48°C
Bod vzplanutí: 224°C
Viskozita při studeném startu -30°C (CCS): 6, 600cP

HTHS: 3.97 mPa.s
TBN: 10.0 mg KOH/gm

Balení: 5 l
Použití: osobní automobily, závodní/sportovní použití, 4T
Typ: plně syntetický
Viskozita: 5W-40
Značka: MILLERS OILS

Dostupnost: Na dotaz

Velikost:
ks
449 Kč
Do košíku
Zpět
Související produkty:

Vysoce výkonný plně syntetický low-friction motorový olej vhodný pro sportovní a závodní aplikace. Sestaven z plně syntetických základových olejů s použitím polyalfaolefinů (PAO) a vícenásobných esterů (3estery) a optimálního množství ZDDP. Aditivován nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí a pro zvýšení výkonu motoru - nyní s vylepšeným složením oproti původní CFS NT verzi. 

Detail »
1 990 Kč
Akce
Na zametání nečistot a také sněhu. Šířka záběru 127cm. Benzínový motor Briggs & Stratton. Pět nastavitelných pracovních pozic. Možnost montáže na pracovní čtyřkolky a UTV vybavených elektrickým navijákem.
59 990 Kč
Novinka
Univerzální výkonný naviják pro běžné ATV / UTV. 
Naviják v sadě obsahuje:
- syntetické lano s hákem
- ovládání na řídítka
- kabeláž potřebná k montáži
- šrouby a veškerý spojovací materiál potřebný k montáži
- montážní desku
4 300 Kč
Vytříbený neo-retro design, podtržený nostalgickými chromovanými prvky, tvoří atraktivní kabát
pro nový skútr Tweet. Kompaktní rozměry a 16" kola nabízí výhody snadno ovladatelného skútru. Pohodlí při cestování zaručuje prostorné dvoumístné sedadlo, rovná podlaha a komfortně dimenzovaný podvozek. Uložný prostor pod sedadlem, uzamykatelná schránka před spolujezdcem a závěs na tašku je praktickou stránkou jízdy na skútru. Model Tweet si můžete dopřát v provedení 50 ccm a 125 ccm za velice příznivou cenu. S modelem Tweet je snadné žít par excellence!
76 900 Kč
Provedení Evassion nabídne elegantní retro vzhled, který se jen tak neokouká.Retro vzhled doplňuje přední plexi štítek nebo přední chromovaný nosič (opět v závislosti na variantě).
86 900 Kč
Rychlý kontakt
MOTOSTEHLIK s.r.o.
Kolomuty 107,
29301 Mladá Boleslav
telefon: 604 713664
motostehlik@seznam.cz