Vysoce výkonný plně syntetický low-friction motorový olej pro benzínové a naftové agregáty. Sestaven s ohledem na plnění náročných požadavků současných motorů s dalším přínosem ve formě aditivace nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí motoru a snížení spotřeby paliva. Součást řady produktů Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology.
APLIKACE: Doporučen pro nejmodernější benzínové a naftové agregáty Ford splňující emisní normy Euro IV/V. Zpětně kompatibilní s předchozí specifikací Ford M2C 913B. UŽIVATELSKÉ VÝHODY: Aditivace nanočásticemi poskytuje následující výhody. • Výrazné snížení tření - až o 47% ve srovnání s jinými oleji specifikace Eco 5w30. • Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti zatěžovaného agregátu - až o 50% ve srovnání s jinými oleji specifikace Eco 5w30. • Koeficient tření při zahřátí motoru rapidně klesá, což výrazně přispívá ke snížení spotřeby paliva a redukci výfukových zplodin. • Vyšší výkon a kroutící moment. • Vyšší spolehlivost motoru, ochrana proti opotřebení součástí a snížení rizika mechanické závady. • Celkové provozní náklady se sníží díky nižší spotřebě paliva a delší životnosti komponentů. • Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
VÝKONOVÝ PROFIL: • ACEA A5 / B5-10 • API SL, CF • Ford M2C913-D, M2C913-C, M2C913-B • Renault RN0700 CHARAKTERISTIKA: SAE viskozita: 5w30 Hustota při 15°C: 0.858 Kinematická viskozita při 100°C: 11.25cSt Kinematická viskozita při 40°C: 67.9cSt Viskozitní index: 159 Bod skápnutí: -42°C Bod vzplanutí: >200°C Viskozita při studeném startu -30°C (CCS): 6, 600cP
Dostupnost: Na dotaz
FLASH NENI NAINSTALOVANDOWNLOAD.